Біда з якістю покриття автомобільних доріг в Україні – результат нестачі фінансування. За даними Укравтодору, акцизу в паливі вистачає на фінансування лише 6,9% витрат на будівництво і ремонт доріг, а всі інші витрати йдуть з податків. Виходить, що українці платять не тільки за себе, але і за авто іноземних держав, пише Nakapote, пише Політик з посиланням на pronews.com.
В Європі цю проблему давно вирішили. У Латвії, Молдові та ряді інших країн ЄС всі авто на іноземній реєстрації платять за проїзд по дорогах: купують віньєтку і тільки тоді їздять. «Так може Україні пора наслідувати приклад Латвії, Молдови та країн ЄС?», – з таким питанням до інтернет-спільноти звернувся генеральний директор Всеукраїнської Асоціації автомобільних імпортерів і дилерів Олег Назаренко.
«Вчора від України брав участь в телемості Київ -Таллін- Рига-Мінськ – Кішінев- Бішкек. Формат телемосту: я і зарубіжні колеги перебуваємо кожен у своїй країні, в прес-центрі з представниками ЗМІ. І журналісти всіх вищевказаних країн слухають виступи спікерів з цих країн і задають питання.
Обговорювали ринок електрокарів і законодавчі стімули.. Дуже цікаво і познавательно.. Коллега з Киргизстану розповів про плани виробництва електроавтобусів, колега з Білорусі про виробництво електрокарів (вже є “пілоти”). Колега з Естонії підтримав наші починання щодо скасування податків на електрокари.
І, до речі, питання: колеги з Латвії та Молдови розповіли, що з 2017- го року всі не молдавські і не латвійські авто (іноземної реєстрації) платять за проїзд по молдавським і латвійським дорогах (купують віньєтку і тільки тоді їздять). Може і нам наслідувати їхній приклад? », – написав Назаренко.
Be First to Comment