За квітень-червень парламентські політичні партії сукупно витратили 150,2 млн грн, із яких 46,3 млн пішли на рекламу.
Такі підрахунки оприлюднив Комітет виборців України.
“Було спрямовано на оплату рекламних матеріалів 46,3 млн. При цьому партії купували рекламу переважно за кошти, отримані з державного бюджету України”, – ідеться в повідомленні, пише Політик посилаючись на Газету.
Найбільше на рекламу витратила “Батьківщина” – 24,8 млн грн. Із них 20,8 млн грн. пішли на рекламу по телебаченню і 3,7 млн – на зовнішню рекламу (білборди, сітілайти).
На другому місці за витратами на рекламу “Самопоміч” – 6,6 млн. Традиційно більшість коштів партія спрямувала на партійну газету – 5,4 млн. Майже мільйон витратили на рекламу по ТБ і радіо.
Радикальна партія заплатила за піар 6,5 млн. 4,7 млн – за рекламу по телебаченню.
Трохи менше витратив “Опозиційний блок” – 4,2 млн. БПП – 3,1 млн, “Народний Фронт” – 0,9 млн.
“Самопоміч”, “Опозиційний блок”, БПП, НФ витратили на оплату реклами державні кошти, “Батьківщина” поєднала державні кошти із власними грошима партії.
Комітет виборців України розробив законопроект, який забороняє партіям розміщувати рекламу за бюджетні кошти.
Be First to Comment