Пошукова система Google створила спеціалізовану групу з питань COVID-19, яка виявляє та вдосконалює існуючі системи для видалення шахрайських повідомлень. В компанії попередили про різкий спалах шахрайських оголошень, зокрема для таких товарів, як маски для обличчя.
Про це повідомляє Політик посилаючись на Укрінформ з посиланням на представництво Google в Україні.
“Люди довіряють Google, коли вони шукають інформацію, і ми зобов’язуємось робити так, щоб вони могли довіряти рекламі, яку вони бачать, в тому числі, на наших платформах. Відповідаючи на виклики, пов’язані з COVID-19, ми ретельно стежили за поведінкою рекламодавців, щоб захистити користувачів від реклами, яка намагається скористатися кризою. Вони часто походять від досвідчених зловмисників. Наприклад, по мірі того, як ситуація розвивалася, ми побачили різкий спалах шахрайських оголошень для таких товарів, що користуються попитом, як маски для обличчя. Ці оголошення рекламували товари за ціною значно вище ринкової, неправильно представляли якість товару, щоб змусити людей зробити покупку, або були розміщені продавцями, які ніколи не виконували замовлення”, – йдеться в повідомленні.
Ситуація змусила Google створити спеціалізовану групу з питань COVID-19.
“У нас є спеціалізована група з питань COVID-19, яка працює цілодобово, будуючи нову технологію виявлення та вдосконалюючи існуючі системи правозастосування, щоб зупинити шахраїв. Ці узгоджені зусилля працюють. За останні кілька місяців ми заблокували та вилучили десятки мільйонів оголошень, пов’язаних з коронавірусом, за порушення правил, зокрема цінові маніпуляції, отримання вигоди від глобального дефіциту медичного постачання, введення в оману щодо лікування та промоція незаконних виплат з безробіття”, – наголосили в компанії.
Одночасно Google спрямувала свої зусилля, для того, щоб добросовісна реклама знайшла свого споживача.
“Коронавірус став важливою і тривалою темою у щоденному спілкуванні, і ми працюємо над способами, що дозволяють рекламодавцям різних галузей ділитися відповідними оновленнями зі своєю аудиторією. Наприклад, протягом останніх кількох тижнів ми спеціально допомагали неурядовим організаціям, урядам, лікарням та постачальникам медичних послуг здійснювати публічні інформаційні кампанії”, – йдеться в повідомленні.
Загалом, за 2019 рік Google заблокував та видалили 2,7 мільярда рекламних оголошень – це більш як 5 тис. оголошень за хвилину. Також було призупинено майже 1 мільйон облікових записів рекламодавців за порушення правил.
Be First to Comment